Varför finns inte min föredragna betalningsmetod tillgänglig?

Varför finns inte min föredragna betalningsmetod tillgänglig?

Vi är ledsna om den betalningsmetod du föredrar inte finns tillgänglig för din beställning.

I vissa fall kan tillgängligheten av betalningsmetoder vara begränsad. Exempelvis, om leverans- och faktureringsadress är ofullständiga eller inte överensstämmer på grund av stavfel, adressändring eller namn. Det kan också bero på om du valt att hämta ut ditt paket på ett utlämningsställe eller från en paketbox, eller om detta är din första beställning från Lounge by Zalando.

Vänligen ha förståelse för att vi har i åtanke att en del betalningsmetoder kan innebära högre kostnader eller risker. Likt andra plattformar och butiker använder vi fristående kreditupplysningsföretag för att möjliggöra säkra transaktioner och vi förbehåller oss rätten att begränsa möjliga betalningsmetoder för en specifik order (du hittar mer information i våra Allmänna villkor).

Vår kundservice har inte möjlighet att ändra erbjudna betalningsmetoder och för att bibehålla din data privat har vi dessvärre ingen möjlighet att ta reda på varför en specifik betalningsmetod inte erbjuds.

Om din föredragna betalningsmetod inte finns tillgänglig ber vi dig vänligen att välja en annan tillgänglig betalningsmetod genom att klicka på penn-ikonen i beställningssammanfattningen.

Hittar du inte svaret du söker? Kontakta oss direkt
Ring oss
040 6207702
Inga högre kostnader än baspriserna tillämpas
Tillgänglig från mån - fre (kl. 8-20)
Skicka ett meddelande till ossAnvänd vårt kontaktformulär för att skicka ett meddelande till oss. Det kan dröja någon dag innan du får ett svar.
Skicka ett meddelande