FAQ Hem - Dina personuppgifter

Dina personuppgifter

Hur raderar jag mitt konto?

Det är tråkigt att höra att du vill lämna oss. Kanske du bara behöver en paus från vårt nyhetsbrev? Isåfall kan du ändra dina inställningar ...Läs mer

Hur kan jag återställa mitt lösenord om jag glömt det?

1. Gå till vår inloggningssida. Under rutan för ditt lösenord hittar du frågan Glömt ditt lösenord? Klicka på den och ange din e-postadress i ...Läs mer

Hur kan jag ändra mina personuppgifter i mitt konto?

På ditt kundkonto kan du ändra ditt namn, din e-postadress, ditt lösenord eller den lagrade leverans- och faktureringsadressen under ”Personuppgifter”. Om du har ...Läs mer

Är det säkert att betala online?

Självklart! På Lounge by Zalando använder vi 128-bit SSL säkerhetskryptering under din betalningsprocess för att skydda dina uppgifter. Tack vare SSL-säkerhetskryptering kan vi ...Läs mer

Våra kontoskyddsåtgärder

Varför ombeds jag att verifiera mitt konto med en kod eller att logga in igen? Vi vet att säkerhet och skydd är viktigt för ...Läs mer

Problem med verifieringskoden

Innan vi kan aktivera ditt kundkonto vill vi bekräfta din mejladress. Därför har vi skickat en sexsiffrig verifieringskod till dig via mejl. Vad ska jag ...Läs mer