FAQ Hem - Beställningar

Beställningar

Jag är inte nöjd med en beställd artikel och jag vill skicka in ett klagomål. Vad ska jag göra?

Vi är ledsna om din vara kom fram skadad eller defekt! Meddela oss genom att klicka på knappen nedan. Vänligen fyll i formuläret med all ...Läs mer

Jag har redan gjort en beställning men jag vill lägga till en artikel. Är det möjligt?

På grund av tekniska orsaker kan vi inte göra ändringar av din beställning när du slutfört den. Om du upptäcker något som är fel ...Läs mer

Hur lång är garantitiden för artiklar som köpts på Lounge by Zalando?

En lagstadgad treårig garanti gäller för alla artiklar som du beställer från oss. Denna treårsperiod startar dagen du tar emot din beställning. Klicka här ...Läs mer

Hur kan jag vara säker på att min beställning tagits emot korrekt?

Kort efter att du slutfört en beställning kommer du att få ett e-postmeddelande med beställningsbekräftelsen och ditt beställningsnummer. Du kan alltid spåra din beställningsstatus ...Läs mer

Hur kan jag avbryta en beställning av en artikel?

Har du beställt fel artikel eller ändrat dig? Så länge din beställning inte har förpackats i vårt lager, kan du annullera artiklar på ditt ...Läs mer

Jag skulle vilja beställa en artikel, men den är ”tillfälligt reserverad/utsåld”. Vad betyder det?

Att en artikel tillfälligt är reserverad innebär att en annan Lounge by Zalando-medlem har lagt denna artikel i sin kundkorg. Kundkorgen kommer att tömmas ...Läs mer

Tyvärr beställde jag fel artikel (storlek, färg). Är det möjligt att byta ut eller beställa om varor?

Lounge by Zalando erbjuder inget fast sortiment. Istället beställer vi artiklar direkt från våra leverantörer så snart kampanjen avslutas. Därför kan du tyvärr inte ...Läs mer

Hur fungerar beställningsprocessen?

Bläddra bland våra erbjudanden och shoppa dina favoritprodukter. Våra foton, beskrivningar och storleksguider kommer att hjälpa dig att välja rätt storlek. När du har ...Läs mer