Problem med verifieringskoden

Problem med verifieringskoden

Innan vi kan aktivera ditt kundkonto vill vi bekräfta din mejladress. Därför har vi skickat en sexsiffrig verifieringskod till dig via mejl.

Vad ska jag göra om jag inte fick koden?

  • Kontrollera att du angav rätt mejladress när du fyllde i dina uppgifter.

  • Kontrollera din skräppostmapp eftersom mejlet med koden kan ha hamnat där.

  • Om du fortfarande inte har fått din kod kan du begära en ny från fliken Kontoregistrering genom att klicka på "Få en ny kod".

Jag har fått koden, men den fungerar inte

Kopiera och klistra in koden direkt från mejlet för att undvika eventuella skrivfel och för att se till att att det inte finns något extra mellanslag före eller efter koden.

Verifieringskoden är giltig 10 minuter från det att du begärde den. Om 10 minuter redan har gått kan du begära en ny kod från fliken Kontoregistrering genom att klicka på "Få en ny kod".

Jag gjorde ett stavfel när jag skrev in koden

Inga problem. Du har tre försök på dig att ange koden. Efter tre försök måste du begära en ny kod.

Jag stängde registreringsfliken av misstag

Om du stängde registreringsfliken innan du lyckades skriva in koden måste du tyvärr påbörja registreringen igen.

Om du har några frågor om dataskydd på Zalando kan du kontakta vårt sekretessteam genom att skicka ett mejl till dataskydd@zalando.se.

Hittar du inte svaret du söker? Kontakta oss direkt
Ring oss
040 6207702
Inga högre kostnader än baspriserna tillämpas
Tillgänglig från mån - fre (kl. 8-20)
Skicka ett meddelande till ossAnvänd vårt kontaktformulär för att skicka ett meddelande till oss. Det kan dröja någon dag innan du får ett svar.
Skicka ett meddelande