Om du inte har någon skrivare kan du gå till avsnittet ""Beställningar och returer"" i ditt kundkonto. Välj sedan alternativet ""Använd din returstreckkod på din telefon"" för den beställning du vill returnera och en returstreckkod kommer att skickas till din e-postadress.
PostNord kommer att skanna streckkoden på din telefon vid returlämningsstället och skriva ut en returetikett åt dig. Du kan hitta ditt närmaste inlämningsställe här.
Behåll returkvittot för att kunna spåra din retur. Om du använder den returetikett som genererats på ditt konto täcker vi returfraktkostnaden.
Du får ersättning så snart din returförsändelse anländer till vårt logistikcenter. Som regel tar det 10 arbetsdagar efter att du har postat din retur. Observera att det i sällsynta fall kan ta ytterligare några dagar efter mottagandet av returbekräftelsen innan återbetalningen syns på ditt konto.
Kontakta vår kundtjänst fall du inte har en skrivare och du inte kan skapa en streckkod för returen på din smarttelefon. Vi skickar också gärna returetiketten via post.